Sunday, October 25, 2009

sakit hati

sakit hati..bila hati disakiti, xd apa bleh fikir..sebuntu2 keputusan yang terbentang meluas..kalau gantikan ak ngan mana2 perempuan pn, ak x jamin ad yang bleh tahan. ko sanggup x kne tinggal sllu, ngan xd line, ble balik jmpe ssh bebeno. ko sanggup x? ko ingat ak akan sanggup selama2 nya mcm ni. ko ingat aku ni patung!! xd hati. xd perasaan. aku fed up ngan sikap ko. ko tahu x? sikap yg x nak berubah. sikap yang x suke berfikir di luar kotak. pemikiran ko sempit. sesempit dunia ko yg x mampu berfikir ap2.kalau orang nak marah ak, marahlah. tapi ingat, ko pernah ke hidup kat tempat aku. hidup macam aku. ko jgn sesuke hati nak komen kalau kau x pernah rase semua tu. hati aku ni dah sakit. sapa yang dapat sembuhkan????????? kalau org nak kate aku jahat, kate lar. aku dah x heran. tp ingat, penah ke ko rase mcm yg aku rase. klu ko rase mcm yg ak rase ni pon ko akan memberontak.

No comments: